Μια πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στην διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια!
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και την χρησιμοποιούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες ενώ παράλληλα διαβάζουν και κάνουν κριτικές τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες.
- Σημαντική αναλογία των καταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιραστούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο.
- Το τελευταίο 6μηνο, οι καταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες μας περιέγραψαν, σε μεγάλη ποικιλία κλάδων.
- Η Εμπειρία του Πελάτη ορίζεται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή μαζί μας σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές τους επιλογές.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας στο αρχείο εδώ.